środa, 19 sierpnia 2015

LBA

Witajcie!!

Zostałam nominowana przez Agatę >KLIK< do LBA.. Liebster Blog Awards. I może nie jest to przypasowane mojej głównej tematyce bloga, aczkolwiek chętnie się za to wezmę. Taka nominacja bowiem jest dla mnie znakiem, że coś tu na moim blogu się dzieje i ktoś to czyta. A TO NATOMIAST, JEST OGROMNIE SATYSFAKCJONUJĄCE!!!  

Czym jest LBA? Wyjaśni to fotografia...





Pytania dla mnie: 
ODPOWIEDZI:
Nominuję : 
Pytania dla Was:


1. Jaką cechę uważasz u siebie za najbardziej denerwującą?
2. Czy poznałaś/eś kogoś interesującego poprzez bloga?
3. Jak myślisz, jakim byłabyś/byś smerfem? Dlaczego właśnie takim? 

4. Jakie masz zajęcia, prócz prowadzenia bloga?

5. Jaką myślą przewodnią kierujesz się w życiu?

6. Twój złoty środek na nerwy?

7. Ulubiona przekąska do filmu?

8. Jakie miejsce marzy Ci się, aby odwiedzić?
9. Do jakiego filmu wracasz wielokrotnie i dlaczego?
10. Co sprawia Ci największą satysfakcję, a co zawód? Dlaczego?
11. Kawa jest dla Ciebie zbędna w codziennym funkcjonowaniu, czy jest wręcz przeciwnie? 








1. Najbardziej irytującą cechą we mnie którą dostrzegam jest łatwość przywiązywania się do ludzi i przedmiotów. 
2. Dzięki temu, że założyłam bloga zaczęłam natrafiać na inne bardzo ciekawie prowadzone strony.. ale nie nawiązywałam raczej żadnych większych kontaktów z ich właścicielami. 
3. Nie wiem.. Może złośnikiem.. bo łatwo się denerwuję. 
4. Prowadzę warsztaty teatralne, chodzę do szkoły, strzelam z karabinu.. staram się prowadzić aktywne życie. 
5. życie takim jest,jakim je czynimy.
6.Iść spać.
7. Klasycznie- popcorn.
8. Od wielu lat chcę pojechać do Szwecji albo Norwegi i pochodzić po tamtejszych górach. 
9. Bardzo lubię stare filmy, a w nieskończoność mogłabym oglądać czarno-białą serię  Pana Samochodzika.
10. Satysfakcję sprawia mi np. udany wiersz, wygrana w konkursie. Zawód natomiast, zazwyczaj ludzie. 
11. Jestem kawocholikiem. Kocham kawę i dnia bez niej nie wytrzymamam

Karolinę-KLIK
Huberta-KLIK
Katarzynę-KLIK
Gabrielę-KLIK
Tomasza-KLIK
Klaudię-KLIK
Marikę-KLIK
Krzysztofa-KLIK
Darię-KLIK
Kornelię-KLIK
Agatę-KLIK


1. Skąd pomysł na bloga?
2.Czy masz swojego ulubionego pisarza/pisarkę? Jeśli tak, to kto to?
3.Czy posiadasz pasję / hobby, nie związane z blogiem, jeśli tak to jakie?
4.Jakie są twoje dwie ulubione książki?
5.Wolisz czytać czy pisać?
6.O czym marzysz?
7.Co dla Ciebie oznacza szczęście?
8.Co chciałbyś/ chciałabyś zmienić na świecie?
9.Jakie cechy najbardziej cenisz w ludziach?
10.Co Twoim zdaniem może przynieść większy suckes - ciężka praca czy szczęście?
11.Czy masz w życiu jakiś cel , do którego dążysz? Jeżeli tak, to jaki?

8 komentarzy:

  1. Kiedys też tak z ta kawą miałem i ogólnie bylem ciagle zmęczony. Później jakoś zainteresowalem się dietą raw food. I nawet można jeść po obróbce termicznej, ważne by surowe było w przewadze. Jem nawet do 2 kg surowych warzyw dziennie i nie muszę już pić kawy jako nałóg. Z umiarem, dla przyjemności, jedną dziennie - dlaczego nie? Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadzam się z Twoją myślą przewodnią, która idealnie pasuje do mojego motta : "To TY tworzysz Swój świat". Jednak, co do kawy, to mam inne podejście, ponieważ dla mnie mogłaby ona nie istnieć.
    Pozdrawiam, Laru!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdy ma coś bez czego nie widzi życia.. ja kawę .. a ty ?
      Ps. Świetne motto

      Usuń
  3. Bardzo fajne odpowiedzi! Uwielbiam czytać LBA :) Czy mogłabyś poklikać mi linki w najnowszym poście: Mój Blog - klik! Byłabym bardzo wdzięczna! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. na szczęście mnie to uzależnienie od kawy nie dopadło :D
    blog: optymistka. | fanpage

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi satysfakcję też sprawiają wygrane w konkursach, bardzo lubię rywalizować z innymi, dzięki temu podpatruję niektóre rzeczy i uczę się od lepszych od siebie ;)
    blog Przygody-Mileny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję nominacji. ;) Bardzo ciekawe odpowiedzi!
    Pozdrawiam!
    mój blog :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 STRAY ANGEL , Blogger