piątek, 8 stycznia 2016

Pamięć

Popatrz tam.
Co widzisz?
Co słyszysz?
Tylko nie kłam.


Czujesz to,
wiatr delikatnie muska skórę.
Widzisz to, 
pies dostaje właśnie burę.
Słyszysz to, 
ptaki melodie wyśpiewują.
Dotknij to,
poczuj jak róża przyjemnie kuje.
Przypatrz się,
jak nasiona radośnie kiełkują.

Wsłuchaj się,

jak rzeka swą drogą się snuje. 

Nie usłyszysz, 
poczujesz, zobaczysz.
Taki właśnie las zmarłego. 
Pamiętam jednak, jak to robiłeś gdy żyłeś. 
Jak się tym cieszyłeś. 
Teraz ja za ciebie to wszystko zrobię
i opowiem ci jak było przy twym grobie. 



13 komentarzy:

  1. Muszę przyznać, że nie jestem fanką wierszy regularnych, rymowanych - rytm jest wtedy trudny do wyważenia, a sam wiersz ma nieco dziecinny wydźwięk.
    Próbowałaś kiedyś z wierszami współczesnymi, wolnymi?
    Jestem ciekawa takiego eksperymentu.
    No i zapraszam do siebie (witam poezją).
    http://ghosts-and-spectres.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie, nie próbowałam, ale chętnie spróbuję.

    OdpowiedzUsuń
  3. ,,poczuj jak róża przyjemnie kuje"

    Bardzo ładna aluzja do ,,Kowala" Leopolda Staffa. Oby tak dalej.

    (-) Diabeł Kulawy

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam czytać wiersze, interpretować na swój sposób każde porównanie, metaforę.. Wszystko. Pisz dalej bo idzie Ci to świetnie! Myślałaś nad konkursami?


    ZAPRASZAM I OBSERWUJE(jako; Aleks Mlodz)
    http://aaleksm.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakoś nie. Nie czuje się jeszcze na siłach by rywalizować z innymi.

      Usuń
  5. Cudowne.
    Dziekuje za komentarz u mnie!
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam czytać takie rzeczy, kiedy mam taki humor jak dzis!
    zapraszam do mnie! http://szanellaa.blogspot.com/2016/01/co-dostaam-na-swieta.html

    OdpowiedzUsuń
  7. O jezu, ale piękny wiersz. Na początku nawet nie myślałam, że podmiot liryczny zwraca się do zmarłego *-* cudo ♥
    olusiek-blog.blogspot.com- klik!

    OdpowiedzUsuń
  8. Kiedyś pisałam wiersze tego tupu, jednak z tym skończyłam. Masz talent. Świetny ;)
    natalii-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Podobają mi się twoje wiersze, są naprawdę dobre ;) sama piszę, mam nadzieje, że też nie są najniższych lotów :D Zapraszam http://kolorowy-koliber.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Zostałaś nominowana przeze mnie do Liebster Blog Award! :) Na moim blogu znajdziesz również krótką opinię na temat swojego bloga.
    http://the-mystery-of-the-stolen-necklace.blogspot.com/2016/01/1-liebster-blog-award.html

    OdpowiedzUsuń
  11. Pisałam kiedyś wiersze i wiem jak trudno napisać coś tak dobrego.
    Pozdrawiam, annenoele.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 STRAY ANGEL , Blogger