niedziela, 8 stycznia 2017

Istota bytu





Czy byłam? Skoro...

……………………..

Uczę się, pojmuje na nowo.

Czy byłam? Jeżeli...

Nie znam ni wierności, ni bliskości.

A dusza moja, pyłkiem..

……………………………………….

Na czubku lawiny.

Czy jestem? Gdy...

Myśli moje biegną. A raj – daleki.

Czy jestem? Skoro...

………………………………………

Nie mam siły. Bezwład. Milczenie.

Czy jestem? Skoro...

Gubię się,

W samej sobie,

drogi szukając w gwiazdach.

Czy jestem? ...

Jestem od zawsze w snach…

Małą dziewczynką, błądzącą we mgle.



2 komentarze:

  1. Cudowny wiersz, jeżeli Ty to pisałaś to masz ogromny talent , nie zmarnuj go ;)
    http://xgabisxworlds.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Coś pięknego! Czytam ten wiersz już któryś raz z kolei i nie mogę się nim zachwycić. :) Zapraszam do mnie KLIK

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 STRAY ANGEL , Blogger