wtorek, 19 maja 2015

Początek


Dotąd prowadziłam aska, tumbrlera, czy też instagrama.. jedyną spośród tych stron, która mnie nakręcała, był tak naprawdę ask. Prowadziłam go zawsze w formie bloga, a osoby, które obserwuję ( w większości) też go tak prowadzą. Ostatnimi czasy, jednak coraz częściej występowały u mnie myśli o blogu, ale trochę się bałam, że mu nie podołam, że nie będzie on prowadzony na tak wysokim poziomie, jak bym to chciała... 
Skąd to przełamanie ? A otóż wiele się u mnie zmieniło w ciągu ostatnich tygodni i stwierdziłam, że chcę stworzyć też coś nowego, tak dla siebie. Miało być to miejsce, które łączyłoby wszystkie dotychczasowe strony prowadzone prze ze mnie, a do tego, dające mi dużą paletę możliwości przekazania siebie, wyżycia się. Moim wymogą odpowiada blog, tak więc jestem i mam ogromną nadzieję, że będzie tu sporo osób zaglądać i, że będzie im się podobało to co piszę. 
Co tu się znajdzie?
Będę tu jednym słowem - ja.. 
Dość narcystycznie powiedziane, ale najprościej ujęte.
Posty będą zawierać wiersze, fotografie, przemyślenia, postulaty i pytania.. 
To chyba już wszystko tak na początek, mam nadzieje że będziecie tu czasami zaglądać.  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 STRAY ANGEL , Blogger